שבת הכנה לימים הנוראים

שבת מרוממת ומיוחדת - טיש חסידי עם הרב דודקביץ וסיור בסמטאות נחלאות שבוע בלבד לפני ראש השנה

אתר ישיבה
אתר ישיבה מארגן שבת מיוחדת במינה כהכנה לימים הנוראים. משתתפי השבתות הקודמות יכולים להעיד על האווירה המיוחדת ועל "מילוי המצברים" בשבתות העיון של האתר. שבת כזו, המתקיימת שבוע בלבד לפני הימים הנוראים בעיר הקודש ירושלים, אין ספק שתהיה חוויה מרוממת שאסור לפספס.

השבת תתקיים אי"ה במלון "לב ירושלים" בשבת פרשת כי תבוא כ"א באלול תשע"ה (5 בספטמבר 2015). המלון הוא בכשרות מהדרין של הרבנות ירושלים ובאירוח של פנסיון מלא וקפה ועוגה. האירוח יהיה בסוויטות המלון.

בשבת יתארח הרב דוד דודקביץ, רב הישוב יצהר, שמלבד השיחות יערוך גם ענג שבת חסידי (טיש) לימי אלול ולימים הנוראים בליל שבת. כמו כן, יהנו האורחים מסיור שבתי בסמטאות נחלאות הסמוכה. בסיור נפגוש גם את דמותו של ר' אריה לוין וגם נטעם מניחוחות הקודש השורים ברחובותיה של ירושלים, במיוחד בימי חודש אלול.

מארגני השבת מזכירים כי בשבת הקודמת שהתקיימה בירושלים לא נותרו חדרים לגולשים שפנו בימים האחרונים ולכן ממליצים להקדים ולהירשם וכך גם להרוויח את ההנחה לנרשמים עד לראש חודש אלול. בנוסף, חברי ארגון המורים יוכלו לקבל סבסוד בסך 300 ש"ח על מחיר האירוח.
המעוניינים בכך, יוכלו להתארח במלון כבר מיום חמישי בתוספת של 500 ש"ח בלבד לזוג, וכך יוכלו ליהנות מירושלים ומשוק "מחנה יהודה" הסמוך יום נוסף.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il