מכתב מיוחד לגולשי אתר ישיבה

רוצים 2500 ש"ח, חופשה משפחתית, מנוי לפנימה ועוד? הגרלה נושאת פרסים בין תומכי אתר ישיבה. אל תחמיצו!

shutterstock

לגולשי וידידי אתר ישיבה,

 

אתם ודאי לא תופתעו אם נאמר לכם שאתר ישיבה זו בעצם הישיבה הגדולה ביותר בעולם. בכל יום נכנסים לאתר כ-14,000 גולשים, שהם כ-300,000 גולשים שונים בחודש. בשנה האחרונה ביקרו באתר כ-2.7 מליון גולשים!

על מנת שנוכל להכפיל ולשלש את מתן השיעורים המוקלטים, המצולמים והנכתבים באתר ישיבה, אנו זקוקים לכם. בימים אלה מתקיימת ההתרמה השנתית להחזקת אתר ישיבה ועד כה נאסף פחות מ-10% מהסכום הנדרש.

האתר מוחזק ברובו על ידי תרומותיכם הגולשים, הנהנים מעשרות אלפי השיעורים שבאתר, מההלכה היומית, מהלימוד היומי באמונה, מבית ההוראה לטהרת המשפחה, מתשובות הרבנים, משבתות העיון, מלוח השנה ומעוד ועוד דברים טובים שאנחנו משתדלים להרבות ולהוסיף בעם ישראל בעזרת בורא העולם.

התגייסו ועזרו לנו לצמוח ולהוסיף טוב באינטרנט ובעולם כולו.

כמו כן, אם מישהו מכם מכיר אנשים שמוכנים להיות מחזיקי חודש באתר בסכום של 15,000 ₪ (סכום חלקי מתוך ההוצאות הרבות), ושמם או שם יקיריהם יתנוסס בחודש אותו הם יבקשו, נשמח אם תפנו אותם אלינו. כמו כן, אם יש תורם המעוניין להיות מחזיק של האתר לשנה שלמה בסכום של 120,000 ₪ ולהנציח את המפעל העצום הזה עבור יקיריו – הלוקח זאת על עצמו, או מי שמכיר אדם כזה, תבוא עליכם ועליו הברכה.

ניתן לקבל על התרומות פטור ממס, ובימים אלו אנו מקיימים הגרלה נושאת פרסים בין התורמים. בין הפרסים: שובר של 2,500 ₪ לרכישת תפילין, חופשה משפחתית בסוויטה בירושלים, מנוי לשנה למגזין פנימה, סט פניני הלכה, כרטיסים להצגות מבית תאטרון אספקלריא, אינטרנט רימון מתנה לשנה ועוד.

 

למתן סיוע לחצו כאן

לחילופין, השאירו פרטיכם ליצירת קשר.

 

                                                                                    תודה

                                                                                    צוות אתר ישיבה

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il