ברזלים מלמדים תורה?

כשאנחנו מטיילים אנחנו יכולים לצעוד בדרך ארוכה זמן רב ולא להרגיש קושי. איך אתר ישיבה מתרגם את זה ללימוד התורה?

2 דק' קריאה
Drew Patrick Miller / Shutterstock
בארון הברית עשה הקב"ה נס מיוחד – "הארון נושא את נושאיו". כלומר, גם אם נדמה היה שהכהנים נושאים את ארון הברית, בעצם הארון הוא זה שהרים אותם והם לא הרגישו כלל את משקלו. לפעמים אנחנו יכולים להרגיש את זה כשאנחנו יוצאים לטייל. אנחנו יכולים לצעוד שעה ארוכה, אבל ליהנות מן ההליכה ולא להרגיש קושי. בעל ה"בן איש חי" מבאר שהקב"ה עשה נס זה כדי לרמוז לישראל שככה צריכים להרגיש בלימוד התורה – שאין הלימוד קשה וכבד, אלא אדרבה תהיה להם שמחה וענג מהלימוד.
 היום, יכולים אנו לפגוש זאת גם ב"חוות השרתים". מספר "ברזלים" יכולים לספק לימוד תורה, הלכות ותשובות לקרוב ל-90,000 אלף איש בתשעה באב. אין צורך בלוגיסטיקה מורכבת של שינוע, אולמות ענק ותפעול על מנת להביא תורה לקרוב לחצי מליון איש בחודש.
התורה הולכת ונעשית נגישה וזמינה. בקבוצות הווטסאפ של אתר ישיבה לשאלות ותשובות יש כיום קרוב ל-1000 איש, המקבלים מענה מיידי בכל מקום בו הם נמצאים, והכל חינם אין כסף לכל דורש.
בימים אלה שדרגנו את כל טכנולוגית התעבורה של האתר, וכעת האתר כולו מאובטח בפרוטוקול SSL, המצפין את התקשורת ביניכם לבין השרתים שלנו. כמו כן, אנו נמצאים בעיצומם של התכנונים להפיק עבורכם שתי שבתות מיוחדות ומרוממות, האחת בשבת שירה עם הרב אליקים לבנון והרבנית אסתר לבנון במלון "לב ירושלים" והשניה במלון קראון פלאזה בירושלים בהשתתפות הרב שמואל אליהו, הרבנית טובה אליהו ועוד. פרטים נוספים יגיעו בהמשך בע"ה.

כל המפעל העצום הזה מתאפשר בעזרתכם, תומכינו ושותפינו בזכות עצומה זו.
אנו קוראים לכם להצטרף ביתר שאת ולסייע על מנת שנוכל לפרוץ הלאה, להוסיף ולהתפתח ולהגדיל תורה בעם ישראל כולו בארץ ובעולם.
התרומות מוכרות לצורך מס וניתן לתרום מכספי מעשר כספים.

שנה טובה ומבורכת לכם ולבני ביתכם
צוות אתר ישיבה

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il