ההרשמה בעיצומה!

שבתות בירושלים באווירה מיוחדת עם מיטב הרבנים והמרצים.

2 דק' קריאה
shutterstock
אתר ישיבה פתח את הרישום לשתי שבתות תוכן איכותיות ויחודיות בירושלים. בשנה שעברה אזלו החדרים ברישום המוקדם, ואנשים רבים שרצו להצטרף גילו שכבר מאוחר מדי. אנו ממליצים לכם להירשם מבעוד מועד ולשריין את מקומכם בשבת.

השבת הראשונה תתקיים בע"ה במלון הסוויטות לב ירושלים בשבת "שירה". המלון ממוקם בסמיכות לבית הכנסת הגדול ולבית הכנסת עדס, המקיימים בשבת זו תפילות מיוחדות עם חזנים ופייטנים. כמו כן, בליל שבת ניתן יהיה להתפלל קבלת שבת ותפילת ערבית בכותל המערבי, הנמצא במרחק הליכה מן המלון.
בשבת זו יתארחו עם הקבוצה הרב אליקים לבנון והרבנית אסתר לבנון, שיעבירו שיחות במהלך השבת. כשרות המלון היא מהדרין בהשגחת הרבנות ירושלים, העופות והבשר בהכשר "קהילות" מהדרין.

בר"ח אדר יתקיים בע"ה סוף שבוע יחודי ועשיר בתוכן במלון קראון פלזה בירושלים. ביום חמישי תתקיים שיחתו של הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, על חודש אדר וכן שיחתה של הרבנית ד"ר חנה קטן, שתדבר על הגוף והנפש במעגלי החיים (שיחה לנשים בלבד). למחרת, תתקיים תפילת ראש חודש חגיגית עם איתן יקיר, שבסיומה יהיו ניגוני חודש אדר. לאחר ארוחת בוקר עשירה, תתקיים שיחתו של הראשון לציון, הרב שלמה משה עמאר ולאחריה שיחתו של הרב אורי שרקי על השמחה בכלל ובחודש אדר בפרט. לאחר השיחה יתקיים סיור רגלי מודרך לשכונת נחלאות הקסומה, הסמוכה למלון. הסיור יסתיים בשוק מחנה יהודה העשיר והססגוני. במהלך השבת ינתנו שיחות וענג שבת על ידי הרב שמואל אליהו והרבנית טובה אליהו. האירוח בשבת הינו על בסיס פנסיון מלא, וכשרות המלון שודרגה עבור הקבוצה לבשר חלק מהדרין רבנות ומוצרי מהדרין של רבנויות שונות. כמו כן, במלון יהיו שעות שחיה נפרדות בבריכה המחוממת.
משתתפי השבתות בעבר מתארים אותן כחוויה מרוממת לגוף ולנשמה, חוויה שלא כדאי לפספס.

אתר ישיבה פתח מוקד הזמנות מיוחד בשיתוף עם חברת ענבר תיירות ונופש בטלפון 6768* (שלוחה 1). ניתן גם להשאיר פרטים בעמודי השבת ליצירת קשר:
שבת במלון לב ירושלים
סוף שבוע במלון קראון פלזה ירושלים

חשוב לציין כי גם בשבתות אלו חברי ארגון המורים זכאים לסבסוד והנחות. אנא ציינו זאת בעת ההזמנה.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il