השנה העשרים לאתר ישיבה!

בחודש אדר זה אנו מסיימים את השנה ה-19 מאז נוסד האתר ונכנסים אל תוך השנה העשרים. אתר ישיבה משמש מאז קיומו חוד החנית של העשייה התורנית באינטרנט.

אתר ישיבה
השנה העשרים לאתר ישיבה!

בחודש אדר זה אנו מסיימים את השנה ה-19 מאז נוסד האתר ונכנסים אל תוך השנה העשרים. אתר ישיבה משמש מאז קיומו חוד החנית של העשייה התורנית באינטרנט. מאות אלפי גולשים שונים מבקרים באתר מדי חודש, עשרות אלפי שיעורים ושאלות ותשובות במגוון גדול ועצום של נושאים נמצאים ומונחים לפני כל דורש "וכל הרוצה ליטול, יבוא ויטול".

עם כניסתנו לשנת העשרים לפעילותנו במרחב האינטרנטי, החלטנו באתר ישיבה שהגיע הזמן לעבור מהפכה של ממש. בראש רשימת היעדים שלנו הצבנו את בניית בית המדרש הוירטואלי הגדול בעולם בצורה חדשה ומעוצבת, על מנת לספק לכם הגולשים את חווית השימוש הנוחה והמהנה ביותר! חודשים רבים עברנו מאז תחילת הפיתוח והיום אנחנו שמחים ונרגשים להציג בפניכם את התוצר המוגמר!

הממשק החדש מתאפיין בין היתר בתצורה מחודשת המאפשרת מעבר מהיר בין השיעורים בסדרות השונות כאשר לכל שיעור נלווה חלון ממוזער המציג את כל השיעורים בסדרה, בעיצוב חדש לחלוטין של הממשק שמקל על הגישה לשיעורים לפי רבנים, נושאים ועוד

מתוך רצון למקסם גם את חווית השימוש בטלפון שדרגנו את הממשק לטלפונים החכמים, תוך שימת דגש על שיפור מהירות טעינת האתר והשיעורים, סינון קל ומהיר, ועיצוב חדשני.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס עוד היום לדף ביהמ"ד ולהנות מהדבר הנפלא הזה!
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il