60 ריבוא יצאו ממצרים ונכנסו לאתר ישיבה

שיא חדש! עליה של 7.5% במספר המבקרים ביחס לשנה שעברה, 624000 גולשים במהלך החודש האחרון!

2 דק' קריאה
אתר ישיבה

ב"ה בימי הפסח האלו חווינו עליה של כ-7.5% במספר הנכנסים לאתר ביחס לפסח שנה שעברה. מדובר ב-624,000 אנשים שונים שנכנסו לאתר בחודש האחרון וצפו בלמעלה ממליון וחצי דפים שונים, לעומת 580,000 גולשים שונים בשנה שעברה. בערב פסח בלבד נרשמו כניסות של כ-87,000 גולשים שונים שחיפשו את ההלכות השונות, זמני הפסח ועוד. צוות האתר עבד קשה מאוד לקראת החגים על מנת לאפשר חוויית גלישה מיטבית ומהירה, תוך הורדת העומסים מהשרתים, כך שניתן יהיה לספק את השירות לגולשים הרבים ללא נפילות ו"תקיעות", ואכן ב"ה עמדנו ביעד. הממשק החדש של בית המדרש, הנגיש גם במכשירים הסלולריים השונים, סייע אף הוא בגלישה מותאמת ונוחה יותר.

התוכן שנצפה הכי הרבה היה דף מיוחד שמרכז את כל זמני חג הפסח בצורה ברורה ובהירה (סוף זמן אכילת חמץ, ביעור חמץ, זמני כניסת החג וכדו') והוא זכה ל-115,000 צפיות.

השיעורים שהובילו הם הלכות הכשרת המטבח של הרב אליעזר מלמד, שכיכב במשך כל הימים שלפני פסח וקיבל סה"כ קרוב ל-23,000 צפיות והלכות בדיקת חמץ (גם הוא של הרב אליעזר מלמד) שזכה ללמעלה מ-10,000 צפיות.

בימים אלו קיימנו גם מספר שידורים חיים מיוחדים: שידור חי לשאלות ותשובות של הגולשים עם הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, שידורים חיים מתפילות הלל מיוחדות בימי חול המועד עם הרב שמואל אליהו ועם הרב אריה הנדלר ושידור חי מאפיית המצות אחר חצות היום בבית אל עם הרב זלמן מלמד שליט"א. שידור זה של אפיית המצות העביר את השמחה ורוממות הנפש המיוחדת ששרתה במאפייה ברגעים אלו וזכה לאלפי צפיות ושיתופים בפייסבוק.

כמובן שגם נסיונות הפריצה לא פסחו עלינו. במהלך יום טוב ראשון חווינו מתקפות קשות ממחשבים רבים בסין. במוצאי החג נחסמו התוקפים ומערכת ויקישיבה שהותקפה חזרה לפעילות מלאה. נסיונות נוספים נרשמו גם באתר מוסדות הישיבה, וגם הם בטיפול של צוות המתכנתים המסור והמקצועי.

התחלנו את ימי ספירת העומר ואנו מפיצים בכל יום באפקליציה ולאלפי חברי קבוצות הווטסאפ שלנו תזכורת לספירת העומר, המכילה גם לימוד יומי קצר המתאים ליום הספציפי. תודה בהזדמנות זו לגרפיקאי המוכשר ולצוות התוכן העמלים על הפקה מוצלחת זו.

אנו שמחים ומודים לה' על הזכות שנפלה בחלקנו להשתמש באינטרנט ככלי להפצת דבר ה' בעולם, וממשיכים לעבוד כל העת, על מנת להמשיך לספק לכם תוכן איכותי בכלים טכנולוגיים מתקדמים, כי בשביל זה יש אינטרנט.

שיהיה בע"ה לכולנו זמן קיץ פורה ומועיל בישיבה הגדולה ביותר בעולם.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il