שבת עם הרב לונדין והרבנית ימימה

בשבת פרשת תצוה נערך סוף שבוע במלון הסוויטות לב ירושלים. רשמים וחוויות מהשבת בהשתתפות הרב חגי לונדין והרבנית ימימה מזרחי.

2 דק' קריאה
לב ירושלים
בשבת פרשת תצווה קיים אתר ישיבה שבת עיון בנושא "העצמה אישית" במלון הסוויטות "לב ירושלים" בירושלים. אורחי השבת היו הרבנית ימימה מזרחי, שהעבירה ענג שבת עוצמתי ומרתק לנשים, הרב חגי לונדין שהעביר שיחות לכל אורך השבת והרב עזרא כהן, מנהל אתר ישיבה שהעביר אף הוא שיחות והביא גם סיפורים מיוחדים מן הנעשה באתר.
הרבנית ימימה מזרחי שוחחה בליל שבת על הפיגועים האחרונים הפוקדים את המדינה, ועל זוית הראיה שלה לעניין וגם לתאונת האוטובוס הקשה שארעה לאחרונה. כל הנשים שהשתתפו בתוכנית סיפרו כי המפגש היה מרגש ומעצים. כמו כן, האוירה היתה נינוחה ומיוחדת מאוד, הן מפאת עצם השבת והן מפאת העובדה שהדברים לא היו מוקלטים.
הרב לונדין דיבר על בגדיו של הכהן הגדול ועל מהותם של הלבושים והבגדים. כמו כן, דיבר הרב על בעיית התחרותיות. האם אני צריך למדוד את עצמי מול כולם או מול עצמי. חלק מן המשתתפים הביעו את הערכתם לכך שהרב בחר לעסוק בנושאים שאינם נדושים, אלא נושאים מקוריים, המצריכים מחשבה והתבוננות, דבר שכמובן גרם לכך שהדברים יהיו מעניינים ומרתקים.
משתתפי השבת הביעו את סיפוקם ללא יוצא מן הכלל, ואף ביקשו ממארגני השבת להוסיף עוד שיחה במהלך השבת, על מנת להתבשם עוד מאורה של תורה בשבת מיוחדת זו.
הרב עזרא כהן סיפר כי היה מרומם וממלא לראות שני אולמות גדושים ומלאים בלמעלה מ-100 גברים ונשים העוסקים בתורה בליל שבת, תוך הקשבה מירבית לדברים הנמסרים.
לשבת היה ביקוש רב ולצערנו לרבים מן הפונים לא הספקנו לשוב, היות ואזלו כל החדרים. חדרים נוספים נשכרו לצורך השבת גם במלון הסמוך, מלון בוטיק אגריפס, אולם אף על פי כן הביקוש היה עדיין גדול מההיצע. צוות האתר מתכנן להפיק בהמשך שבת נוספת כעין זו, והמעוניינים לקבל על כך פרטים באימייל מוזמנים להשאיר לנו את פרטיהם בטופס הבא:
//www.yeshiva.org.il/SiteProjects/Message/Shabat.aspx

נציין, כי זוהי השבת החמישית הנערכת על ידי אתר ישיבה. בין אורחי השבתות הקודמות היו הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, הרב זלמן מלמד, הרב יהושע שפירא, הרב שמואל אליהו, הרב אליעזר מלמד, הרב דוד דודקביץ ועוד. כל משתתפי השבתות מציינים בסיפוק רב את הצורך בשבתות שכאלה, הממלאות את הלב והנפש ונותנות כוחות להמשיך קדימה. ארגון המורים נרתם אף הוא לעניין ומסבסד את ההשתתפות לחבריו ב-300 ש"ח.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il