שנה חדשה בפתח

ברכת שנה טובה לגולשי האתר

2 דק' קריאה
Aryeh Minkov

לידידי אתר ישיבה

שלום וברכת ה' עליכם,


לוח השנה מכיל ימים רבים. על אברהם אבינו נאמר שהיה "זקן בא בימים", אמנם לא היה לו לוח שנה, אך בכל זאת הגיע עם כל "ימיו" לעולם הבא. המגיד ממזריטש מבאר שישנם שני סוגי ימים – יש יום שבו האדם עוסק בעבודת ה' ויש יום שבו האדם עוסק בדברי הרשות, בצרכיו הגופניים. אולם, מי שהוא צדיק מקיים "בכל דרכיך דעהו" ועושה גם את דברי החול על טהרת הקודש, וכך בא עם כל ימיו – גם של הקודש וגם של החול.

לוח השנה של אתר הישיבה הוא מן המפורסמים בנוחות השימוש שלו ובזמנים ההלכתיים המדוייקים שבו. בשנה הנוכחית הוספנו ללוח גם אפשרות לפרסום ולהוספת אירועים תורניים ותפילות המתקיימים ברחבי הארץ ללא עלות. אין ספק שהאינטרנט הוא כלי שמשמש בדרך כלל לחול, אולם אנו משתדלים בכל עת ליצוק בו תכנים של קודש, ולהוסיף בעולם קדושה וטהרה, וזאת בעזרת ה' ובעזרת שותפינו לעבודה עצומה זו.

במהלך השנה החולפת אף העלינו בס"ד מדור חדש של פסקי דין רבניים, ביוזמתו ובעידודו של הרב ברוך פז, ראש כולל דיינות בבית אל. המדור מכיל מאות פסקי דין, בהם ניתן לערוך חיפושים בקלות ובנוחות. האתר באנגלית אף הוא שינה את פניו, ומעבר לעיצוב החדש גם מערכות רבות נבנו מחדש "מאחורי הקלעים".

בימים אלה נשלמת גם בנייתו של מחשבון בר מצוה, המאפשר לכם למצוא בקלות את תאריך בר המצוה, שבת בר המצוה, ההפטרה, שיעורים על הפרשה ועוד מידע הנצרך סביב בר המצוה.

גם האפליקציה של האתר מתחדשת ובימים הקרובים יתווסף בה ישומון (ווידג'ט), המאפשר להציג את זמני היום על מסך האנדרואיד שלכם גם בלי לפתוח את האפליקציה.

עוד היד נטויה ובע"ה ברצוננו להמשיך ולפתח את האתר, להוסיף עוד ועוד שיעורים ותשובות לשאלות הרבות המגיעות, לסייע לפונים המעוניינים לחזור בתשובה, להפיק שבתות עיון ולהפיץ את אור התורה ושם ה' בעולם כולו.

אנו מודים לכל המצטרפים המעוניינים ליטול חלק בזכות גדולה זו של הפצת התורה והקודש בעם ישראל, לקראת הימים הנוראים. יהי רצון שזכות המצוה תעמוד לכם ולבני ביתכם.

לחצו כאן להעברת תרומותיכם באמצעות טופס מאובטח או השאירו לנו את מספר הטלפון באמצעות טופס "צור קשר" ואנו נחזור אליכם.


בברכת שנה טובה ומתוקה

צוות אתר ישיבה

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il