אל תפספסו!

תרמו כעת זכר למחצית השקל לישיבה הגדולה בעולם! אתר ישיבה ממשיך להוסיף בקודש בעזרתכם.

2 דק' קריאה
אריה מינקוב
לגולשי אתר ישיבה
חודש טוב ושלום וברכה,

ברצוננו לספר לכם על המתחדש באתר בתקופה האחרונה, ועל הפצת התורה בארץ ובעולם כולו באמצעות אתר ישיבה.

האתר מקיים מעת לעת שבתות עיון תורניות לציבור הרחב, ולאחרונה קיימנו שתי שבתות מוצלחות מאוד. האחת, עם הרב שמואל והרבנית טובה אליהו והשניה עם הרב דוד דודקביץ בשבת שירה וט"ו בשבט. השבתות היו מוצלחות מאוד ומשתתפי השבתות הביעו את רצונם להשתתף בשבתות נוספות מעין אלו.

בשנה החולפת לוח השנה של האתר עבר שדרוג משמעותי ו"מתיחת פנים". הלוח הפופולרי עוצב מחדש, נוספו לו ימי זכרון (יארצייט) של גדולי ישראל ונוספה האפשרות לפרסום אירועים שונים לציבור הרחב. גם המנגנונים הטכניים מאחורי הפעלתו של הלוח שודרגו לטכנולוגיות החדשות ביותר, המאפשרים עמידה בעומסים הגדולים וזמן תגובה מהיר יותר לגולשים.

עמוד מחשבון הבר מצווה המעוצב והחדש שהעלינו, מאפשר למעוניינים לקבל את כל הפרטים על תאריך בר המצווה של בנם, על ידי הקשת תאריך הלידה של הנער.

מדי חודש גולשים באתר קרוב ל-400,000 גולשים שונים מכל רחבי העולם. ביום עשרה בטבת בלבד היו למעלה מ-50,000 איש באתר! באתר יש כיום למעלה מ-32,000 שיעורים שונים בעברית ובאנגלית, כולל שיעורי דף יומי, לימוד יומי באמונה, לימוד יומי במשנה המתעדכנים בכל יום לטובת הציבור הרחב.

כל ההשקעה העצומה הזו ניתנת לכל הגולשים חינם אין כסף, וזאת בעזרת הגולשים ובתמיכתם. באחד באדר משמיעים על השקלים וזו ההזדמנות לרכוש זכויות במפעל הפצת תורה שאין כדוגמתו, באמצעות תרומת כספי "זכר למחצית השקל".

לעתים אנו זורעים את זרענו ורק לאחר זמן רב רואים את הפירות שצמחו מכך, כך לדוגמא במכתב שלפניכם:
לכבוד הרב וייצן,
לפני מספר שנים שאלתי את הרב כמה שאלות בנוסח אחר ובאותו תוכן בנוגע לחברה שהיתה לי בצעירותי בגיל 17-18, אני מניח שחיפשתי למצוא תשובה שונה שיותר תשב על ליבי, אני יכול להניח שסיכוי טוב שהרב זיהה את המוטיב החוזר ומכאן שהבין שמדובר באותו בחור. במקרה נתקלתי היום בשאלות אלה ובהתבוננותי ראיתי כמה הרב צדק וכמה התעלמתי מכל הנורות שנדלקו סביב הקשר ושהרב השכיל להדגיש אותן.
רציתי רק לומר תודה על המילים שיצאו מהלב ובסוף חדרו לליבי, ולעדכן שלאחר עבודה קשה ומייסרת הצלחתי להתנתק מהקושי ולהתקדם, ושהיום-בסך הכל 9 שנים אחרי, אני ברוך ה’ נשוי באושר ואבא לשלש בנות, בעוד אותה חברה לשעבר נשואה גם היא ואמא ל2-3 ילדים גם כן.
תודה על כל המילים ועזרה ושתמשיך לעזור לכל צריכי העזרה באשר הם בדרכך המיוחדת ובסגנונך הנפלא.
סליחה על בזבוז זמנך בעבר על שאלות חוזרות וסליחה על בזבוז זמנך בהבעת תודה זאת.


תודה לכם!
צוות אתר ישיבה

להצטרפות כשותף לחץ כאן

התרומות מוכרות לצורך מס

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il