חדש במדור דרשני!

ספר חדש ומקיף בהלכות נדה עלה למדור דרשני!

2 דק' קריאה
אתר ישיבה

באתר ישיבה ישנם פרוייקטים מיוחדים וחדשניים בעולם התורה האינטרנטיפרשני ודרשני.

הפרוייקט מתחלק לשני חלקים, בחלק של דרשני ניתן להעלות מאמרים, רעיונות או דרשות שעומדות בפני עצמן, ולתת בכך במה תורנית לחידושים ולרעיונות של לומדי התורה.
במסגרת הפרשני, כל אחד יכול לערוך ולהוסיף על הפירושים שכבר נכתבו, ובמאמרים שהועלו במסגרת הדרשני קיימת אפשרות להעיר על הדברים בדף השיחה,וללבן את הדברים עם הכותב ושאר הגולשים.

 

בחלק של פרשני גולשי האתר מוזמנים לבחור  מקור מתוך עץ הספרים של פרוייקט השו"ת מבית בר אילן, ולכתוב על גביו פירוש. בפרויקט פרשני אתם הגולשים שותפים ביצירת פירוש פשטי מקיף וכולל על כל הספרות התורנית. כל ספר, פרק, תוס', רמב"ם וכדו' שאתם לומדים אתם מוזמנים לשתף את שאר הגולשים בהבנתכם, ויחד ניצור יצירה תורנית ענקית.

כמו בויקישיבה, גם בפרשני ובדרשני ניתן להוסיף קישורים אל המקורות בפרוייקט השו"ת, וכך הגולשים בלחיצת כפתור יוכלו לקרוא את מקור הדברים בצורה שלמה.

 

בחלק הפרשני ישנה אפשרות חדשה לשאול שאלות הבנה במקורות תורניים דרך המערכת ולקבל תשובה, לדוגמא אם אתה לומד גמ' וקושיית התוס' לא מובנת לך או שאינך מבין את דברי רמב"ם יש לך אפשרות להכנס לדף שאלות של פרשני לשאול את שאלתך ולקבל עליה תשובה מאחד מאברכי התוכנית.

 

יש להעיר שדף השאלות בפרשני מיועד לשאלות הקשורות להבנת מקורות תורניים שונים בלבד, במידה ושאלתכם היא שאלה הלכתית/ אמונית  אתם מוזמנים לשאול אותה במדור "שאל את הרב".

אפשרות נוספת לשליחת שאלות או מראי מקומות לצוות פרשני היא באמצעות המייל: wiki@yeshiva.org.il או באמצעות דף הטויטר של פרשני @MarehMakom.



לכותבים חדשים מומלץ לקרוא לפני תחילת הכתיבה את עקרונות העריכה של ויקישיבה.



לעמוד הראשי של פרשני לחצו כאן

 

לעמוד הראשי של דרשני לחצו כאן

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il