זה מה שקורה אצלנו..

רצינו לספר לכם על כמה מהדברים שאנחנו עושים בשבילכם באתר, וכל אחד מוזמן למצוא לעצמו את הדברים שיכולים לעזור לו.

2 דק' קריאה
אתר ישיבה
כמו כולם, הסיפור של וירוס הקורונה נפל גם עלינו בהפתעה, אבל אחרי התאוששות קצרה, כל צוות האתר התגייס כולו לתת מענה אינטרנטי לאלפי לומדי התורה שנאלצים להסתגר, כל אחד במקומו.
רצינו לספר לכם על כמה מהדברים שאנחנו עושים בשבילכם באתר, וכל אחד מוזמן למצוא לעצמו את הדברים שיכולים לעזור לו:

א. במשך כל השבוע, אנחנו משדרים שיעורים בשידור חי לאורך כל היום - משעה 10:00 בבוקר ועד 22:30 בערב. מעבירי השיעורים הם תלמידי חכמים מבוגרים וצעירים, והנושאים מגוונים מאוד: החל משיעורי דף יומי בשעות הערב, ועד הלכות תפילה וברכות בתקופת הקורונה, חיזוקים, שיעורים בחסידות, בהלכה ועוד ועוד.
במשך כל יום אלפי אנשים צפו בשידורים החיים. הקישור לשידור החי קבוע במשך כל ימות השבוע, ובתוכו ניתן למצוא גם שידורים חוזרים של הימים הקודמים.
לטובת מי שהסינון על המכשיר חוסם לו את השידור החי, אנו משדרים את השיעורים דרך שני מקומות שונים באופן שנותן מענה (כמעט) לכולם.
מוזמנים להצטרף אלינו! 

ב. הראשל"צ הרב יצחק יוסף פסק שמי שאינו יכול להתפלל בבית כנסת יכול להצטרף לתפילה בשידור חי, ובאופן הזה הוא יכול לענות על קדיש וקדושה. בעקבות פסיקתו, אנו משדרים את שלושת התפילות ביום בשידור חי, באותו קישור.  
זמני התפילות: שחרית בשעה 6:45, מנחה בשעה 13:10, וערבית בשעה 19:35

ג. אתר ישיבה הוא חלק מקריית הישיבה בבית אל, ולכן כשהישיבה הגבוהה כאן נאלצה להתפזר - סייענו לרבנים ולתלמידים להשתמש בפלטפורמה המאפשרת שיעור חי בהשתתפות תלמידים מרחוק, באמצעות אפליקציית zoom.
בכל יום בשעה 19:40 אנו משדרים דרך zoom שיעור דף יומי המאפשר לכם להגיב ולשאול שאלות את מגיד השיעור.
יצרנו מדריך כדי להסביר איך מתחברים לשיעור דרך האפליקצייה. מוזמנים לקרוא

ד. באופן טבעי אנו מקבלים שאלות רבות הנוגעות למצב החדש, כמו למשל האם מותר לדחות חתונה בעקבות הקורונה, מה עושה אדם שצריך לומר קדיש ואין לו מניין, האם מותר להשתמש באלכוג'ל בשבת, מה אפשר ללמוד ממשבר הקורונה ועוד. השאלות מרוכזות בקטגוריה אחת.
כמובן, גם אתם יכולים לשאול את הרבנים. גם בימים אלה קבוצות הווטסאפ שלנו נותנת מענה למאות השואלים שיחד עם השאלות המיוחדות, ממשיכים לשאול.

ה. יחד עם המסירות הגדולה של העובדים באתר, הוצאות האתר עלו בצורה משמעותית בימים האלה, ולכן כל סיוע שלכם יעזור לנו להמשיך בהפצת התורה דרך האינטרנט, דבר שנצרך באופן מיוחד דווקא בימים האלה. ניתן לתרום כאן, על פי הוראת הרבנים ניתן לתרום מכספי מעשר.

בעזרת ה' נמשיך בהפצת התורה לכל רחבי הארץ והעולם, כי בשביל זה יש אינטרנט!
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il