עדכון מהמתחדש באתר

י' שבט תשע"ו

קראו על הדברים החדשים באתר ישיבה

2 דק' קריאה
yeshiva

בס"ד, שבט תשע"ו


לגולשי אתר ישיבה

השלום והברכות,


ברצוננו לעדכן ולספר לכם מעט מן המתחדש באתר בתקופה האחרונה:

בימים אלה חגגה האנציקלופדיה התלמודית 70 שנה להיווסדה. אנו גאים בשיתוף הפעולה הייחודי שיש בין אתר ישיבה לבין יד הרב הרצוג, המביא לגולשים את כל ערכי "המיקרופדיה התלמודית". ערכים אלה הינם הערכים המקוצרים מתוך האנציקלופדיה בהם מופיעים עיקרי הדברים. לאחרונה נוספו ערכים רבים ובע"ה ימשיכו להתווסף באופן שוטף.

לפני מספר שבועות השקנו את מיזם "פרשני ודרשני", המופעל במסגרת ויקישיבה. מיזם "פרשני" נועד ליצור פירוש שיתופי כולל על כל הספרות התורנית באמצעות הגולשים. מיזם "דרשני" מאפשר לגולשים להביא את חידושיהם, מעבר להסברת הפשט.

בימים אלה אנו מסיימים את בנייתו ועיצובו מחדש של לוח השנה העברי של האתר. לוח השנה המפורסם של אתר ישיבה, המכיל גם את זמני היום בארץ ובעולם, משמש רבים הנעזרים בו בכל עת. הלוח עבר שדרוג הן מהבחינה הטכנית והן מהבחינה העיצובית. כמו כן, הוספנו אפשרות ליצור אירועים ולפרסם אותם במסגרת הלוח לתועלת הציבור.

אפליקציה חדשה לגלישה באתר ישיבה הושקה אף היא, וניתן למצוא אותה בחנות האפליקציות לאנדרואיד. האפליקציה אף שולחת התראות כאשר יש תוכן מיוחד העולה לאתר, כגון שידור חי וכדו'.

הגמרא במסכת סוכה (דף מט:) שואלת על הפסוק "פיה פתחה בחכמה ותורת חסד על לשונה" - "וכי יש תורה של חסד ויש תורה שאינה של חסד?", ואחד התירוצים לקושיה הוא: "תורה ללמדה זו היא תורה של חסד, שלא ללמדה זו היא תורה שאינה של חסד".

זכיתם ללמוד תורה באתר ישיבה, וזכות גדולה אף יותר היא להוסיף ולהיות גם שותפים בפעל בתורה של חסד, ולסייע לנו ללמד ולהעביר את התורה בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר למאות אלפי יהודים בארץ ובעולם מדי חודש בחודשו. נודה לכם על סיוע בהוצאות המרובות של החזקת האתר באמצעות הוראת קבע או באמצעות תרומה חד פעמית. ניתן לתרום באמצעות טופס מאובטח באתר בכתובת:

https://ssl.yeshiva.org.il/dedication/

לחילופין, תוכלו להשיב ליצור קשר עימנו בדף צור קשר ואנו ניצור עמכם קשר טלפוני.

התרומות מוכרות לצורך מס וניתן לתרום מכספי מעשר כספים.


מאחלים לכם בריאות והצלחה לאורך ימים ושנים, ומודים לכם על שותפותכם עמנו.

צוות אתר ישיבה


חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il