סופ"ש הכנה לימים הנוראים

ביקשתם וחזרנו סוף סוף! שבת של הכנה לר"ה בירושלים מבית אתר ישיבה עם הרב דוד דודקביץ'!

2 דק' קריאה
מון לב ירושלים
אתר ישיבה מפיק עבורכם סוף שבוע מיוחד ומרומם כהכנה לקראת הימים הנוראים הממשמשים ובאים.

האירוח יתקיים במלון לב ירושלים הממוקם במרכז העיר בסמוך למדרחוב, לשכונת נחלאות הציורית ולשוק מחנה יהודה. כשרות המלון גלאט מהדרין רבנות ירושלים. בישול יהודי לדעת הבית יוסף, בשר ועופות בד"ץ קהילות/רובין/אגודת ישראל, ירק גוש קטיף. ביום חמישי אירוח על בסיס חצי פנסיון ובשבת אירוח על בסיס פנסיון מלא. המלון הינו מלון סוויטות, המכיל חדרים מרווחים עם חדר שינה וסלון.

השבת תתקיים בעז"ה בפרשת ניצבים
(השבת האחרונה לפני ראש השנה) ישתתף הרב דוד דודקביץ'.

הרבנים יעבירו שיחות במהלך השבת, כהכנה לקראת ראש השנה. וכמו כן, נשמע שיחות מפי הרב עזרא כהן, מנהל אתר ישיבה.


תו ירוק: כל התוכנית כפופה לתנאי משרד הבריאות והממשלה. יש לעמוד בתנאי התו הירוק ולהציג תעודת מתחסן, מחלים או בדיקה עדכנית החל מגיל 3 (מעל גיל 12 בתשלום). בדיקת PCR עד 72 שעות לפני מועד האירוח ובדיקה מהירה ב-24 שעות שלפני האירוח. למתארחים 2 לילות נדרשות שתי בדיקות מהירות - אחת בכל יום - או בדיקת PCR אחת.

ימי אלול, חודש הרחמים והסליחות, הם ימים של הכנה והתכוננות לראש השנה, ליום הכיפורים ולכל השנה הבאה עלינו לטובה. לכן בחרנו באתר ישיבה לקיים סוף שבוע מיוחד שכזה. בנוגע לשבת עם הרב דודקביץ' -  ראש השנה חל ביום שני בערב, כך ששבת זו הינה סמוכה ממש לראש השנה, ומהווה שיא בבואנו לקראת ימי הדין. מעמד הסליחות הוא חוויה מיוחדת במינה שאסור להחמיץ.

שימו לב! המחיר בהנחה מיוחדת לנרשמים כעת! מארגני השבת מזכירים כי בשבת הקודמת שהתקיימה בירושלים לא נותרו חדרים לגולשים שפנו בימים האחרונים ולכן ממליצים להקדים ולהירשם. בנוסף חברי ארגון המורים זכאים להנחות נוספות ולסבסוד האירוח על חשבון הזכאות השנתית. בנוסף, למשלמים בכרטיס אשראי תמורה תנתן הנחה של 5% (יש לציין זאת במעמד החיוב).



המעוניינים לקבל פרטים או להירשם לשבת יכולים להשאיר פרטים
במרכז ההזמנות בטלפון – 079-5158555
או 
להירשם דרך האינטרנט כאן!
מספר החדרים מוגבל!
linkTooltip
/
1

להורדה
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il