איפה אתם בשבת הגדול?

כ"ח אדר ב׳ תשפ"ב

שבת מיוחדת במינה עם הרה"ג זלמן ברוך מלמד ואהרון רזאל. בבית הכנסת הגדול הסמוך ידרוש הרב הראשי לישראל כמידי שנה - זה הזמן לתפוס מקומות.

2 דק' קריאה
אתר ישיבה
צריכים נוף 'קצת אחר'? הסופ"ש המקביל שלנו בים המלח הוא במיוחד בשבילכם!


ריחות של אביב בפתח ובכל בית בישראל נשמע קול קורא: "איפה אנחנו בליל הסדר?"
אם עוד לא החלטתם, זה הזמן להתחיל בקטן ולהחליט להצטרף אלינו לשבת הגדול במלון הסוויטות  'לב ירושלים'! המלון ממוקם במרכז העיר בסמוך לשכונת נחלאות הציורית, שוק מחנה יהודה, מדרחוב בן יהודה, בית הכנסת הגדול, בית הכנסת ישורון, בית כנסת עדס ועוד מקומות מפורסמים וידועים יותר או ידועים פחות בירושלים.

שבת הגדול היא הזמן הטוב ביותר לקחת הפסקה מרעננת ממירוץ הנקיונות לפסח, ואתר ישיבה מציע לכם לנצל את ההזדמנות הזו לשבת מלאה בתוכן שתרומם עבורכם את חג הפסח הקרוב!

אתר ישיבה גאה להזמין אתכם לשבת תוכן איכותית שתתקיים בשבת פרשת מצורע (ח' ניסן | 09.04.22) במלון לב ירושלים הממוקם במרכז העיר. 

את השבת נפתח בקבלת שבת בהתרוממות עם האמן אהרון רזאל שיצטרף אלינו גם להתוועדות בהתרחבות הנפש אחר סעודת ליל שבת בשיר ובדברים.
השבת כולה תלווה בשיעורים מפי הרה"ג זלמן מלמד שישא גם כן את דרשת שבת הגדול.
ביום השבת תתקיים, כמדי שנה, דרשת שבת הגדול מפי הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו בבית הכנסת 
הגדול (הגעה על בסיס מקום פנוי) הסמוך למלון. 

 

האירוח יתקיים במלון לב ירושלים על בסיס פנסיון מלא. המלון מציע סוויטות מרווחות והיפוך ארוחות בכשרות גלאט מהדרין של רבנות ירושלים. 

שבת זו מגיעה לאחר פניות רבות. התרגשות רבה מלווה אותנו, וגולשים רבים מביעים עניין רב בשבת המיוחדת הזו. שבת זו מצטרפת לשבתות התוכן נפלאות של אתר ישיבה הזוכות לתגובות נלהבות בכל פעם מחדש. 

המעוניינים לקבל פרטים או להירשם לשבת יכולים להשאיר פרטים במרכז ההזמנות
להזמנות און ליין לחצו כאן
או התקשרו למוקד ההזמנות 079-5158555
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il