שיא חדש במספר הכניסות לאתר בחודש ניסן

שיא חדש! עליה של למעלה מ30% במספר המבקרים ביחס לשנה שעברה, 840,000 גולשים במהלך החודש האחרון!

2 דק' קריאה
חופשי

ב"ה בחודש ניסן חווינו עליה של כ-30% במספר הנכנסים לאתר ביחס לחודש ניסן בשנה שעברה. מדובר בלמעלה מ-840,000 אנשים שונים שנכנסו לאתר בחודש האחרון וצפו בלמעלה משני מיליון וחצי דפים שונים, לעומת 630,000 גולשים שונים בשנה שעברה.

מדור בית המדרש

במדור בית המדרש נוספו עשרות שיעורים בחודש האחרון. השיעורים שהובילו במספר הצפיות הם הלכות הכשרת המטבח והלכות בדיקת חמץ של הרב אליעזר מלמד שליט"א שזכו ללמעלה מ-14,000 צפיות. בנוסף לשיעורים הרגילים בחודש זה הפקנו לכם סרטונים קצרים על פסח וליל הסדר כחלק מתהליך רחב באתר של הנגשת התוכן בצורה פשוטה וברורה. סרטונים אלו זוכים לתפוצה רחבה ומספר הצפיות בהם גדל מחודש לחודש.
גם התפוצה של השידורים החיים שהאתר מקיים גדלה מחודש לחודש, ובחודש האחרון העברנו לכם שידורים חיים מתפילות הלל בימי חול המועד עם הרב שמואל אליהו שליט"א, מדרשת שבת הגדול של הרב זלמן ברוך מלמד שליט"א ועוד

מדור שאל את הרב

במדור שאל את הרב חל גידול משמעותי במספר הכניסות והשאלות! מלבד הכניסות באתר (כמעט 400,000) בקבוצות הוואטצאפ ובאתר נשאלו אלפי שאלות שעזרו לכם להיכנס לחג הפסח נקיים מספקות ומהתלבטויות. כאן המקום להגיד תודה לרבנים שעונים על שאלות בכל שעות היממה בסבלנות ובבהירות עצומה, וכל זה בהתנדבות מלאה.

שבתות הנופש וההתחזקות של האתר

לאור הביקוש הגדול שחווינו בשבתות שערכנו בחודש שבט, ערכנו החודש שבת נוספת בבית מלון. השבת התרחשה בשבת הגדול במלון עץ הזית בירושלים עם הרב חגי לונדין, והשתתפו בה למעלה ממאה משפחות. המשתתפים בשבת שמעו שיעורים מפי הרב חגי לונדין והרב עזרא כהן כחלק מהכנה לחג הפסח וליל הסדר, והיו מרוצים מאוד מהתוכן הרוחני והגשמי שהיה בשבת. מוזמנים להצטרף אלינו לשבתות הבאות שאנו מארגנים!

חידוש ושכלול האתר

מתכנתי האתר ממשיכים לחדש את האתר בשבילכם. האתר עובר תהליך של התחדשות הן מבחינה עיצובית והן מבחינה תכנותית. המתכנתים של האתר עובדים נמרצות כדי לשפר לכם את חווית המשתמש באתר, ומשפרים אותה ללא הרף. אתם מוזמנים לבקר בדפים החדשים שעיצבנו במיוחד בשבילכם:

דף זמני השבת: הדף מנגיש את זמני השבת בכל הארץ בצורה קלה וברורה!
דף התרומות שלנו: דף חדש המרכז את כל האופנים בהם את יכולים לתרום לאתר, להקדיש שיעור ועוד.
דף צור קשר: כל הדרכים ליצור קשר עם האתר. מוזמנים להיכנס עכשיו ולשלוח הערות או כל מה שעולה על לבכם בנוגע לפעילות האתר!
דף החיפוש שלנו: באתר ישנם שתי דרכי חיפוש:
1. חיפוש משולב גוגל:  חיפוש בו אתם מכניסים טקסט חופשי והוא מחפש לכם ברחבי האתר. -דף זה חודש והותאם לעיצוב של האתר.
2. חיפוש ע"י סינון: ניתן לבחור קטגוריה, רב ואורך השיעור. -חיפוש זה משתכלל ומתקדם כל הזמן ומוזמנים להשתמש בו כדי למצוא שיעורים בקלות ויעילות.

המתכנתים שלנו עובדים על כמה אזורים חדשים בניהם: מדור המבחנים, אזור המשתמש האישי, דף VOD-סדרות שמרכז את כל הסדרות באתר. יש למה לצפות!

קבוצות הוואטצאפ של האתר

בימים אלו התחלנו את ימי ספירת העומר ואנו מפיצים בכל יום באפליקציה ולאלפי חברי קבוצות הוואטצאפ שלנו תזכורת לספירת העומר, המכילה גם לימוד יומי קצר המתאים ליום הספציפי. מוזמנים להצטרף לקבוצות ולהנות מכך גם.

אנו שמחים ומודים לה' על הזכות שנפלה בחלקנו להשתמש באינטרנט ככלי להפצת דבר ה' בעולם, וממשיכים לעבוד כל העת, על מנת להמשיך לספק לכם תוכן איכותי בכלים טכנולוגיים מתקדמים, כי בשביל זה יש אינטרנט. שיהיה בע"ה לכולנו זמן קיץ פורה ומועיל בישיבה הגדולה ביותר בעולם.




חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il