סיכום הפעילות בתשעה באב

בתשעה באב נכנסו לאתר ישיבה ולכלים הנוספים שלנו מספר חסר תקדים של גולשים. רוצים לקרוא את המספרים?

ישיבה
תשעה באב הוא מהימים העמוסים ביותר באתר במשך השנה, אולי היום העמוס ביותר. למחרת תשעה באב בדקנו את הנתונים ביום הזה, והתוצאות הפתיעו אותנו כל כך עד שהחלטנו לשתף גם אתכם.

במהלך יום תשעה באב 153,779 גולשים שונים נכנסו לאתר ישיבה, שצפו במספר חסר תקדים של 291,624 דפים באתר.

אם כבר אנחנו בודקים את מספר הגולשים ומספר הצגות הדף, מסתבר שבמהלך החודש האחרון 587,821 גולשים שונים צפו ב 1,479,328 דפים שונים.

הדף הנצפה ביותר בתשעה באב הוא - איך לא - הלכות תשעה באב. קובץ הלכות שכתב הרב אליעזר מלמד, וזכה השנה ל 35,564 צפיות. 
אגב, התשובה הנצפית ביותר היא על הנחת תפילין בתשעה באב, תשובה שקיבלה 18,827 צפיות.

כשמתרגמים את המספרים היבשים לאנשים המשתמשים באינטרנט ללימוד תורה, מדובר על כמות עצומה של אנשים שלמדו תורה וקיבלו הדרכה הלכתית באמצעות האתר, יותר ממאה וחמישים אלף איש. ממש הישיבה הגדולה בעולם.


בנוסף למספרים האלה, בדקנו גם מאיזה מקומות הגיעו הגולשים אל האתר. כמובן, בראש הרשימה ובפער גדול מכל המדינות נמצאים הגולשים מישראל, ועם זאת מצאנו כמה נתונים מפתיעים במורד רשימת המדינות, כמו למשל 70 גולשים מויאטנם, 19 גולשים מסרי לנקה, 17 גולשים מגואטמלה, ובסוף הרשימה הארוכה והמגוונות - גולש אחד מפקיסטן וגולש אחד מזמביה..


למספרים האלו מתווספים כלים נוספים של האתר - עשר קבוצות הווטסאפ הפופולריות, ערוץ היוטיוב ודף הפייסבוק. בקבוצת הווטסאפ נשלחו כמעט 1000 הודעות במהלך תשעה באב, ובשידור החי ששידרנו מיום העיון בתשעה באב ממצפה יריחו צפו בערוץ היוטיוב שלנו יותר מ3,500 אנשים. 

בעזרת ה' ובזכות תרומות הגולשים נמשיך לשמש ככלי משמעותי להפצת התורה ברחבי הרשת, כי בשביל זה יש אינטרנט!

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il