יש חידוש באתר ישיבה

אתר ישיבה שמח לספר על החידוש הגדול באתר שלנו שקורה בסייעתא דשמיא גדולה דווקא בימים אלו

2 דק' קריאה
אתר ישיבה
יש חידוש באתר ישיבה!

הקורונה מאחורינו, ההסלמה לפנינו ומאות אלפי יהודים צמאים לתוכן תורני שיחדש את הכוחות ויחזק את האמונה. לכן אנחנו באתר ישיבה שמחים לספר על החידוש הגדול באתר שלנו שקורה בסייעתא דשמיא גדולה דווקא בימים אלו ערב חג השבועות עת קבלת התורה!

בית המדרש הגדול בעולם מתעדכן בעיצוב חדשני ומרהיב על מנת להנגיש לכם את התוכן שאתם מחפשים בצורה הנקייה, הבהירה, והמודרנית ביותר. לאחר מחקר עומק שערכו צוות העיצוב הגרפי וצוות המתכנתים נבחרו בקפידה הפרמטרים הנחוצים ביותר לשכלול לצורך הנגשת האתר, ולאחר עבודה מקיפה אנחנו שמחים להציג בפניכם אתר מרשים ומרהיב המספק חווית משתמש ייחודית.

החידוש הראשון שתראו עם כניסתכם לאתר הוא אזור התפריטים העליון והתחתון. התפריט העליון עבר ניקוי כך שכעת ניתן לעבור בקלות בין הדפים הראשיים שלנו: בית המדרש, שאל את הרב, לוח שנה, ודף הויקישיבה. אליו נוסף אזור החיפוש וסמליל התפריט המורחב המאפשר גישה לכל המרחבים הרבים שיש לאתר שלנו להציע הכוללים פיצ'רים כדוגמת מחשבון בר מצווה שבמדור לוח השנה, בית ההוראה לטהרת המשפחה המספק תשובות מידיות במדור שאל את הרב , וערכי האנציקלופדיה התלמודית המועלים באופן נגיש ומרוכז לפרויקט הויקישיבה מבית היוצר של האתר. זאת בתוספת מבחר השירותים המוצעים בדף התפריטים התחתון שעבר עיצוב מחודש הכולל הפניות נוספות לשירותים הדחופים, ליצירת קישור, ולרשתות החברתיות.

חידוש נוסף באתר הוא דף הרבנים. כעת כל רב באתר ישיבה זוכה לדף ייחודי המרכז במקום אחד את כל שיעוריו של הרב ממדור בית המדרש בשילוב התשובות של הרב במדור שאל את הרב ובשילוב פיצ'ר ייחודי המאפשר שליחת שאלה ישירה אל הרב. זאת בנוסף למערכת חיפוש הרבנים הייחודית שתמצו בתחתית דפי המדרש ושאל את הרב התומכת בשגיאות הקלדה כדוגמת כתיבה שגויה באותיות אנגלית ורווחים מיותרים.

חידוש מיוחד במינו הוא נגן השיעורים החדש שלנו שעבר מהפכה של ממש. כעת תוכלו מתוך הנגן להגיע למגוון שירותים בצורה קלה ונגישה. הונגשה היכולת להוריד את השיעור הן בפורמט שמע והן בפורמט וידאו. הורחבו האפשרויות לשינוי המהירות של הסרטון. הורחבה יכולת השיתוף של השיעורים הכוללת כעת מעבר ישיר לשיתוף בכל הרשתות החברתיות בתוספת יכולת ייחודית לשליחת לינק המפנה לנקודת זמן ספציפית בסרטון. וגם תוכלו לעבור על שורת ההתקדמות של סרטון ולראות תמונות מכל רגע בסרטון כך שתוכלו לדוגמא לנווט בקלות בצפייה בסרטונים מתוך הכנסים הרבים המשודרים אצלנו באתר ולמצוא את הזמן בו הרב המבוקש מדבר.

אנחנו מזמינים אתכם לראות את כל הפיצ'רים בחדשים באתר, את שורת החיפוש, את המעבר הישיר בשיעורי פרשת השבוע לזמני השבת ולמבחנים על הפרשה, ועוד פיצ'רים רבים שיסייעו לכם ללמוד לגשת לתורה בשמחה ובקלות. זאת בנוסף לעדכונים רבים מספור מאחורי הקלעים של האתר שצוות המתכנתים ממשיך לבצע על מנת לספק לכם גישה חלקה ומהירה לכל אזור באתר.

ברגשות הודיה לה' יתברך על השכלול הייחודי שזכינו לו באתר אנחנו מזמינים אתכם לתרום להפצת התורה דרך פיצ'ר התרומה באתר שגם הוא התחדש וכעת תוכלו למצוא אותו ביתר קלות בתפריט העליון ובכל שיעור באתר שתרצו להקדיש.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il