הרב שמחה הכהן קוק זצ"ל רבה של העיר רחובות הלך לעולמו והוא בן 92.
הלוויתו תצא היום ב-13:30 משמגר לעיר רחובות. ב-16:30 מישיבת מאור התלמוד לעבר בית העלמין ברחובות.

נולד בבית מנדלבאום שבירושלים בשנת ה'תר"צ (1930), לרב רפאל קוק, בן אחיו ותלמידו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק, ולרחל, בתו של הרב שמחה מנדלבאום נקרא על שם אבי אמו שנפטר כמה חודשים קודם לכן. למד בישיבת בני עקיבא כפר הרא"ה ובישיבת חברון בירושלים. לאחר נישואיו, למד בכולל של מכון הרי פישל בשכונת בית וגן בירושלים.
במהלך מלחמת העצמאות הוא שירת בחזית ירושלים כמפקד כיתה.

בתחילת שנות ה-60 היה ר"מ ומנהל חינוכי בישיבת מרום ציון בקריית נוער. לאחר מכן, בעידודו של הרב משה צבי נריה, פתח ישיבה תיכונית בנתניה.  

בחנוכה תשל"ב נהרג אחיו הבכור, הרב שלמה קוק, רבה הראשי של העיר רחובות, בתאונת דרכים, עם אשתו ושניים מבניו. בעקבות האסון נקרא הרב קוק למלא את מקומו של אחיו כרבה של העיר רחובות, משרה שבה כיהן עד לפטירתו בכ"ג באייר תשפ"ב.
הרב קוק היה חבר במועצת הרבנות הראשית לישראל במשך 25 שנה.

בנוסף לרבנות בעיר רחובות היה ראש או נשיא של כמה מוסדות, בהם ישיבת מאור התלמוד ברחובות, סמינר 'עלי באר' בירושלים, ישיבת חכמת שלמה לצעירים ברחובות (בראשות חתנו), ישיבת תורת רפאל בירושלים (בראשות בנו, הרב חיים), וכן מספר ישיבות קטנות, סמינרים לבנות ותלמודי תורה לילדים.

הרב קוק כיהן גם, כרב בית הכנסת החורבה בירושלים והיה ממקימי אגודת עטרה ליושנה שקדמה התיישבות יהודית ברובע המוסלמי בירושלים העתיקה.

הראשון לציון הרב יצחק יוסף הספיד את הרב:  "הרב קוק הנהיג את עדתו ביד רמה ועמד בעוז ותעצומות לביצור חומות הדת ולימין הרבנות משך כל שנות כהונתו המפוארות. עולם הרבנות יחסר את אחד מגדולי מגיניו ופאר גידוליו"

מנכ"ל בתי הדין הרבניים הרב אלי בן דהן ספד לרב: "הרב שמחה הכהן קוק, שהיה הרב הראשי ועמד בראש בתי הדין ברחובות במשך שנים רבות, היה מן הדמויות הבולטות וממעצבי פני מערכת הדיינות והרבנות בדורנו. הרב קוק זצ"ל שהיה נצר לשושלת רבנים, היה מקובל על כל גווני העולם הרבני ועולם התורה. חבל על דאבדין"



קרדיט תמונה : מאת אברהם הרפז - נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=52444567