ברכת שהחיינו
גודל טקסט
האם גם על אבטיח וירקות מתוקים מברכים שהחיינו או רק על פירות?
ויקישיבה - ברכת שהחיינו
ברכת שהחיינו (נקראת גם ברכת הזמן) היא ברכת הודאה שנתקנה לומר במצב של שמחה גדולה.
עוד...
x
-
הרבה שהחיינו
נמצאים לפני הרבה פירות שטרם אכלתי השנה. האם עלי לברך שהחיינו על כל אחד ואחד מהם או ברכה אחת על כולם? -
שהחיינו על פרי טרי
כידוע עלי לברך שהחיינו בפעם הראשונה שאכלתי פרי חדש. אבל האם עלי לברך על פרי טרי חדש לאחר שכבר אכלתי במהלך השנה את אותו הפרי אבל מיובש?
המשך לקרוא...
<
109876
>