ישראל והעמים

גודל טקסט

Deepaiאנטישמיות? יש דבר כזה?!
שנאת ישראל אינה נובעת מהרבה סיבות מקומיות אלא מהסיבה הכוללת - עם ישראל מבטא בעולם את הצדק והמוסר האלוקי ולגויים קשה עם המוסר הזה. אומנם לעתיד לבוא נגיע ל"ונברכו בך כל משפחות האדמה" - כולם יבינו שהמוסר והצדק האלוקי מביא הרבה ברכה לעולם.
x
  • עבדותם של ישראל
    שתי בחינות בעדותם של ישראל לקב"ה: קניין העבדות שה' קנה בנו, והציווי על המעשים. כנגדם שתי התנגדויות של העמים: התנגדות לעצם הקניין והתנגדות לעשיית רצון ה'.
  • האויב האמיתי בימינו
    סיפור חיים אישי ומדהים של כומר שחזר לחיק היהדות, המראה את הפנים האמיתיות של הנוצרים הרוצים לנצר את עם ישראל, והם האיום העיקרי על היהדות היום.
  • הודיעו בעמים עלילותיו
    חזון עם ישראל להוסיף אמונה וברכה לכל האומות *הסיבה לביטויים הקשים כלפי הגויים בדברי רבותינו * האם בכל מפגש עם נוצרים צריך להוקיע את אמונתם באותו האיש? * הראי"ה קוק: אין מגמתנו להרוס את הדתות השונות אלא לרוממן ולתקנן * דברי הרב קוק נגד ביטויים של עלבון על מייסדי דתות אחרות* דווקא על ידי חיזוק זהותנו הייחודית בארצנו נוכל למלא את ייעודנו להיות אור לגויים דברי הרמב"ם שאמונת הגויים במשיחיהם מכשירה אותם להאמין במשיח האמיתי כשיבוא
  • ובגויים לא ייתחשב
    דברי הרצי"ה זצ"ל על ההתפתחות הלאומית-צבאית של עם ישראל, בסיוע ו/או למרות אומות העולם.
< 2726252423 >
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il
;