ישראל והעמים
גודל טקסט
שנאת ישראל אינה נובעת מהרבה סיבות מקומיות אלא מהסיבה הכוללת - עם ישראל מבטא בעולם את הצדק והמוסר האלוקי ולגויים קשה עם המוסר הזה. אומנם לעתיד לבוא נגיע ל"ונברכו בך כל משפחות האדמה" - כולם יבינו שהמוסר והצדק האלוקי מביא הרבה ברכה לעולם.
x
-
האם מותר לגור על יד כנסיה?
הדרך להשגת דבקות בד' יתברך; לא סרה עבודה-זרה מן הארץ; "ושם אלוהים אחרים לא תזכירו לא ישמע על פיך"; הלכות זהירות והרחקה מעבודה-זרה. -
מול האויב האיראני
עמלק אינו רק צאצאיו של אותו עם שנלחם בנו ברפידים, אלא כל מי שמרים את הדגל של השמדת עם ישראל במשך הדורות, מאז ועד עצם היום הזה. בזמן מרדכי ואסתר היה זה המן הרשע, לפני שבעים שנה - הצורר מגרמניה, אחר כך האסלאם וכעת גם מדינת פרס. כיצד אנו אמורים להתמודד עם האיום הקיומי הזה?
המשך לקרוא...
<
3433323130
>