עבודת ה'
גודל טקסט
בלעם הוא אחד מארבעה אנשים שהקב"ה בדק, שחשבו שהם חכמים יותר מהקב"ה. | איך אתה מתייחס לרמזים שהקב"ה שולח? | ישראל מחוברים למצוות באופן תמידי והחטא הוא רק מפריע וזמני.
x
-
אמונה בה' או ידיעה שיש ה'?
כיצד אפשר להאמין בה' אם לא רואים אותו? מהי בעצם המשמעות שאנו מאמינים בה' - האם הכוונה שאנו יודעים שיש ה'? -
פער דתי ביני לבין חברי
איך אפשר להיות בטוח בדרך שלי כשאני מוקף בחברה יותר "דתיה" ממני? איך אפשר לא להרגיש שאני שווה פחות בגלל זה? -
ייאוש בעבודת ה'
כיצד אפשר לא להתייאש כשמרגישים שלא מצליחים להתקדם בעבודת ה'? אם האדם צריך להסתכל על עצמו כרשע, איך אפשר להצליח לעלות בעבודת ה'? -
השגחת ה' והשתדלות האדם
אדם שעושה לי רע, מדוע להשתדל להניא אותו ממעשיו? הרי זה מאת השם ואם לא היה השם רוצה בכך לא היה האדם פוגע בי? האם לבוא עליו בטרוניה על כך? -
כמו שאומרים האופטימיים
התגובה העגמומית לרצף המאורעות שפקד אותנו - מהקורונה והאסון במירון ועד מבצע 'שומר החומות' - היא לא רק טעות בהבנת המציאות, אלא גם עמדה נפשית לא יהודית. האדם המאמין אופטימי תמיד. -
המשך לקרוא...
<
6766656463
>