הנפש ותיקון המידות
גודל טקסט
לימוד התורה הוא לא רק צבירת אינפורמציה, אלא נועד להפוך אותנו ליהודים טובים וערכיים יותר. הדגש בלימוד אינו על כמות אלא על איכות, קביעות ושיטתיות, מה שיהפוך את החיים שלנו מפסיביים לאקטיביים
x
-
שלא נצטרך להתחרט
הרגעים האחרונים בהם עומד אדם מול המוות, כשהוא יודע שסופו קרוב ותוך זמן קצר יעצום את עיניו לעולמים, מאפשרים לו מבט נדיר ויוצא דופן על חייו. הוא מסוגל לראות אז דברים ולהגיע לתובנות שהיו נעלמות ממנו במשך שנים ארוכות. -
פרק ב'- עניין תורה לשמה
עניין לימוד התורה זה לא "דביקות", כי לזה היה מספיק לקרוא תהילים ולחזור על אותו פרק כל הזמן.
המשך לקרוא...
<
2221201918
>