ישראל והעמים
גודל טקסט
שנאת ישראל אינה נובעת מהרבה סיבות מקומיות אלא מהסיבה הכוללת - עם ישראל מבטא בעולם את הצדק והמוסר האלוקי ולגויים קשה עם המוסר הזה. אומנם לעתיד לבוא נגיע ל"ונברכו בך כל משפחות האדמה" - כולם יבינו שהמוסר והצדק האלוקי מביא הרבה ברכה לעולם.
x
-
ילדי הקאמבק
אחד הלקחים מההיסטוריה ובייחוד מזו של הסכסוכים בין העמים, הוא שיש מעט מאד, אם בכלל, ניצחונות לתמיד. ניצחונות הם זמניים בלבד בעיני ההיסטוריה בדיוק כמו האימפריות ומעצמות העל.
המשך לקרוא...
<
1615141312
>