שמחות
גודל טקסט
שעת מלחמה והרבה שואלים האם יש לקיים שמחות כרגיל? מצד אחד לא ניתן להקפיא את כל מהלך החיים של האדם, מצד שני גם לא ניתן להתעלם מהצער הגדול השורר באומה
הרב זלמן ברוך מלמד שליט"א בתשובה בנושא.
x
-
שמחה תחת שמחה?
בענין הנקמה בהשתתפות בשמחות - במי שאין דרכו ללכת להשתתף בשמחות רק לקרובים ביותר או לאלו שיש לו סיבה מיוחדת להשתתף וכגון שהלה השתתף בשמחתו ומרגיש צורך לשלם לו כגמולו הטוב. והנה מקבל הזמנה לחתונה מאדם הקרוב קצת שבעבר לא השתתף בשמחתו ולכן גם הוא אינו רוצה עכשיו להשתתף, האם נחשב הדבר לנקמה? -
המשך לקרוא...
<
6463626160
>