קצת על אתר ישיבה...

לרגל העלאת השיעור העשרים אלף אל בית המדרש, רצינו לספר לכם קצת על אתר yeshiva.org.il.

2 דק' קריאה
yeshiva
בימים אלו, עלה לאתר השיעור ה-20,000 בבית המדרש. שיעור זה מצטרף ל-66,000 התשובות במדור שאל את הרב ולתכנים הרבים במדורים הנוספים שבאתר. אנו מציינים את העניין בשמחה רבה ומנצלים את ההזדמנות לעדכן אתכם בנעשה באתר.
לאחר תשעה באב פרסמנו את נתוני הכניסה של עשרות אלפי הגולשים בתשעה באב, ואמנם תשעה באב הוא יום יוצא דופן, אבל ההיקף של האתר גם בכל השנה כולה מעורר התפעלות. בבית המדרש ישנן סדרות שיעורים בנושאים רבים ומגוונים: שיעורים בעיון על המסכתות הישיבתיות, שיעורים באמונה, שיעורים הלכתיים, כנסים, אזכרות ועוד ועוד. כל זאת מלבד שיעורים יומיים על סדר הדף היומי והלימוד היומי באמונה. ניתן למצוא שיעורים ממגוון עצום של רבנים - הרבנים הראשיים במהלך השנים, ראשי ישיבות, אדמורי"ם, רבני ערים וקהילות, רבנים ממכונים שונים ועוד רבים אחרים.

ההשקעה הנדרשת על מנת לתחזק אתר בסדר גודל שכזה היא עצומה, הצוות של האתר מונה כ-15 חברי צוות ולמעלה מעשרה צלמים. זאת מלבד הצוות שנשלח מפעם לפעם לצלם כנסים ושיעורים מיוחדים ולהביא אליכם תורה מכל רחבי הארץ בשידור חי. מושקעת מחשבה רבה ומאמצים גדולים על מנת שהאתר יעבוד ויתוחזק בצורה הטובה ביותר, ששיעורי הדף היומי ושיעורים אקטואליים נוספים יעלו לאתר בזמן, שמדור הכתבות יהיה מעודכן ורלוונטי, ושמאות אלפי הגולשים יצליחו למצוא את מבוקשם בצורה הנוחה ביותר.
אנו מודעים לכך שעדיין יש נושאים נוספים שאפשר לשפר, ואנחנו משתדלים לפעול בכל המישורים ולהמשיך להתקדם. 

ברמה הטכנית, אנו משתדלים לעבוד עם המערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום שלנו כדי שהאתר יעבוד טוב ומהר יותר, מערכות שבגלישה באתר נראות פשוטות למדי דורשות עבודה מרובה ומאמצים על מנת שיפעלו כראוי ובצורה מהירה.
בחודשים האחרונים האתר נתון למתקפות רבות מצד האקרים תורכים ומן העולם כולו, וברוך ה' צוות האתר מצליח לעמוד כנגד כל נסיונות הפריצה ומתאמץ כל הזמן לשכלל את מערך האבטחה של האתר.


לסיום, אתר ישיבה במספרים:
באתר ישנם בין רבע מליון ל-300,000 גולשים שונים כל חודש, כמליון וחצי דפים נצפים באתר מידי חודש, כעשרים וחמש אלף שיעורי תורה בעברית ובאנגלית, למעלה משישים ושש אלף תשובות במדור שאל את הרב. אל האתר מגיעות מידי חודש עשרות פניות של חוזרים בתשובה, וכמובן – מופעל בית הוראה ייחודי מסוגו לענייני טהרת המשפחה, המשיב לשואלים תוך שלוש שעות.


המעוניינים לקנות לעצמם זכויות במפעל עצום זה לקראת הימים הנוראים הממשמשים ובאים או להעביר את דמי פדיון הכפרות, יכולים לעשות זאת באמצעות טופס תרומות מאובטח באתר, או באמצעות יצירת קשר באימייל.
התרומות מוכרות לצורך מס וניתן לתרום מכספי מעשר כספים.
 

נאחל לכל גולשינו היקרים שנה טובה ומתוקה,
שנת התרוממות והתעלות,
שנת גאולה לעם ישראל,
שנה בה יאמר הקב"ה לצרותינו ולכל אויבינו: די!
 

צוות אתר ישיבה
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il