הלימוד היומי לחופש הגדול! תשפ"ג

השבוע מתחיל החופש הגדול וזה הזמן להצטרף ללימוד יומי קצר בנושאים הרלוונטיים לחופש לפרטים ולהצטרפות לחצו כאן!

אתר ישיבה
השבוע ילדי ישראל יוצאים לחופש הגדול, החופש ארוך וצריך להיערך אליו נכון. הוא צריך לשמש למנוחה, להתרעננות ולא להתפרקות ולבטלה, ועל כן יש להשתדל למלא את ימי החופש בתוכניות.

מורנו הרה"ג זלמן ברוך מלמד שליט"א מדגיש בשיעורו על כך שהעמל והיגיעה משכיחים עוון. העמל הרוחני והמעשי כאחד, שניהם ביחד, מרחיקים את האדם מן החטא. לא די ביגיעה בתורה בלבד, או ביגיעה במלאכה (ובלשון חכמים ב"דרך ארץ") בלבד, אלא יש לעסוק בשניהם כאחד, שיגיעת שניהם משכחת עוון. אין מצב ביניים, או עולים או יורדים. אם אין עשייה חיובית, אם יש בטלה, ממנה תוצאות לקלקלה לחטא ועוון.

יפה תלמוד תורה עם דרך ארץ שיגיעת שניהם משכחת עוון. כל אחד צריך זמן לנוח ולנפוש, כדי לנוח מתקופת לימודים ועשיה ארוכה, ולאגור כוחות לקראת השנה הבאה . אבל גם בזמן זה עלינו להקדיש זמן ללימוד תורה ולהתקדם במידות ובלימוד התורה. לפניכם תוכנית לימוד יומיומית לחופש הגדול, במהלכה נעסוק בנושאים שרלוונטיים לחופש הגדול וביניהם: בין המצרים, דיני טיול, הלכות ברכות, בית המקדש, ועוד. זאת מלבד שיחה שבועית לפרשת השבוע בכל יום חמישי. משך הלימוד המוערך הוא מספר דקות ביום, וכמובן ניתן ורצוי להוסיף עליו.

ללימוד היומי לחופש
לחצו כאן

 להצטרפות לקבוצות הואטצאפ
שלנו 
לחצו כאן 

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il