ישיבהבשביל זה יש אינטרנט שאל את הרב
שאל את הרב
- הלכה
- מה מברכים על...
- ממתקים ועוגות
שאלה
האם מברכים על הביסקויט של הקרמבו "בורא מיני מזונות", על השוקולד "בורא פרי העץ" ועל הקצפת "שהכל נהיה בדברו"?
תשובה
אם מבחינתך העיקר הוא הקצפת, מברכים "שהכל", אבל אם הביסקוויט נועד גם קצת להשביע את רעבונך, מברכים גם על הביסקוויט "בורא מיני מזונות".
מה מברכים על...
שאלות באתר ישיבה
ניווט מהיר

























