שאל את הרב
  • הלכה
  • מה מברכים על...
  • ממתקים ועוגות
קטגוריה משנית
undefined
שאלה
האם מברכים על הביסקויט של הקרמבו "בורא מיני מזונות", על השוקולד "בורא פרי העץ" ועל הקצפת "שהכל נהיה בדברו"?
תשובה
אם מבחינתך העיקר הוא הקצפת, מברכים "שהכל", אבל אם הביסקוויט נועד גם קצת להשביע את רעבונך, מברכים גם על הביסקוויט "בורא מיני מזונות".

מה מברכים על...

לחץ כאן לשליחת שאלה בהמשך לשאלה זו
שאלות פופולריות
שאלות פופולריות
שאלות חדשות
שאלות חדשות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il