60 ריבוא יצאו ממצרים ונכנסו לאתר ישיבה

קרוב ל-600,000 איש גלשו באתר ישיבה במהלך החודש האחרון.

אתר ישיבה
במהלך החודש האחרון צוות אתר ישיבה עבד קשה סביב השעון, בשביל להביא לכם כל העת את התוכן הכי רלוונטי והכי מדוייק ובצורה הפשוטה והקלה ביותר שניתן. קיימנו שני שידורים חיים לשאלות ותשובות לקראת הפסח, העלינו כתבות המרכזות תשובות לשאלות שעלו, פתחנו עוד קבוצות ווטסאפ וטלגרם (כרגע 7 קבוצות במספר), אנו שולחים תזכורות באפליקציה לספירת העומר, מעלים עוד שיעורים והלכות לאתר ולא מפסיקים לרגע.

התוצאות מדברות בעד עצמן, קצת יותר מ-580,000 גולשים שונים היו באתר במהלך החודש האחרון, זאת מלבד חברי קבוצות הווטסאפ. קרוב ל-60 ריבוא איש שיצאו לחירות, ונעזרו באתר ישיבה, בשביל ללמוד עוד תורה, לקבל תשובה לשאלה, להעמיק, לדעת ולהתכונן לחג.

אנו עדים לנסיונות בלתי פוסקים מצד גורמים שונים לתקוף את האתר בכל עת, דבר המצריך מאיתנו שכלול והוספת שכבות הגנה על האתר. ברוך ה' ללא ההצלחה מצידם, למרות הנסיונות היום-יומיים.

בהקשר לפולמוס סביב הדלקת המשואה על ידי נשיא הונדורס בטקס יום העצמאות הקרוב, נוכל לספר אנקדוטה קטנה, על פנייה שקיבלנו ממדינה זו. הונדורס היא מדינה באמריקה המרכזית הגובלת עם האוקיינוס השקט ועם הים הקריבי. פנה אלינו בחור בן 23 משם, שבעקבות שם המשפחה הקודם של משפחתו הניח שהוא יהודי, צאצא מאנוסי ספרד, ורצה לברר יותר פרטים על יהדותו. אז אפילו בהונדורס גולשים באתר ישיבה...


אנו שמחים ומודים לה' על הזכות שנפלה בחלקנו להשתמש באינטרנט ככלי להפצת דבר ה' בעולם, וממשיכים לעבוד כל העת, על מנת להמשיך לספק לכם תוכן איכותי בכלים טכנולוגיים מתקדמים, כי בשביל זה יש אינטרנט.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il