ימי ניסן עמוסים!

אתר ישיבה עובד במלוא המרץ, בואו להתעדכן בכל הנעשה בחזית ובפיתוח בחודש האחרון!

2 דק' קריאה
סטודיו אתר ישיבה

במהלך השנה יש כמה חודשים שבאופן קבוע מספר הגולשים באתר ישיבה עולה בצורה משמעותית, וברוך ה' אנחנו זוכים לפגוש בתקופות השיא אנחנו רואים כמויות אדירות של גולשים.

אנחנו באתר ישיבה שמחים על ההזדמנות לתת את כל הכלים המיוחדים שלנו כדי לחוות את מעגל השנה היהודי ואת האפשרויות שהוא פותח בפנינו בצורה הטובה ביותר.

כך למשל בחודש ניסן האחרון 828,000 גולשים שונים נכנסו לאתר ישיבה!

בתקופה האחרונה הבאנו מבחר שידורים חיים מיוחדים – בשבוע שלפני פסח עמלנו קשות על מנת להפיק ולשדר מדי ערב שיעורים תורניים לציבור הרחב, העוסקים בענייני החג ומדריכים ומסייעים לציבור בהלכות החג המרובות. בשעות אלה כבר עובדים הצוותים על השידורים המצפים לנו החל מהיום, ערב יום הזכרון ועד למוצאי יום העצמאות.

כל זה בנוסף לאלפי המנויים שמקבלים בכל יום הלכה יומית ומשתמשי קבוצות הווטסאפ - עשר הקבוצות של שאל את הרב בעברית ובאנגלית, קבוצת העדכוניםקבוצת החיזוקים וקבוצת זמני שבת וחג.

במקביל עובדים צוות המפתחים והגרפיקה במלוא המרץ על עיצוב חדש ומתקדם לכל מערכת בית המדרש ושאל את הרב. ההעלאה תהיה ממש בקרוב ובהחלט יש למה לצפות. מדובר על ממשק נח ואינטואיטיבי יותר, המאפשר צפיה וקריאה נעימה יותר בשיעורים וכן סינון מהיר ונח מתוך מגוון השיעורים הרבים הקיימים אצלנו בבית המדרש או מתוך מגוון התשובות בשאל את הרב.

לאחרונה החלפנו גם את מערכת התגובות המאפשרת לגולשים לשלוח אלינו תגובות מהירות ומיידיות. בעקבות השינוי אנו מקבלים עשרות תגובות מדי יום. חלקן שאלות הלכתיות ורבות מהן מפרגנות ומודות על עבודת הקודש הנעשית לטובת הציבור. אחת מני רבות היא התגובה הבאה:

בעניות דעתי, אתם עושים עבודת קודש בזיכוי הרבים ושימוש באינטר-מת לטובת קדושה. אני משתמש המון באתר שלכם תודה לכם - מפי עליון תבורכו!

אנו מודים לקב"ה על הזכות ליטול חלק בהפצת תורה בסדר גודל יוצא דופן שכזה, ומודים גם לכם על הבחירה בנו. נשמח להמשיך להשתפר עבורכם ועבור התורה, כי בשביל זה יש אינטרנט!
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il