שיא חדש באתר ישיבה!

עם ישראל מצביע ברגליים, ובוחר להתחבר לתורה דרך הישיבה הגדולה ביותר בעולם.

2 דק' קריאה
The yeshiva Website Studio
במהלך השנה יש כמה חודשים שבאופן קבוע מספר הגולשים באתר ישיבה עולה בצורה משמעותית, וברוך ה' אנחנו זוכים לשבור שיאים של מספרי הגולשים השונים באתר פעם אחר פעם.
מעגל השנה היהודי פותח בפני הציבור אפשרויות רבות לעצור את מרוץ החיים, ולחזק את היסודות. להעמיק בתורה וביהדות ולגדול.
אנחנו באתר ישיבה שמחים על ההזדמנות לתת לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לנצל את מעגל השנה היהודי ואת האפשרויות שהוא פותח בפנינו בצורה הטובה ביותר.

כך למשל בחודש אב האחרון 587,82 גולשים שונים נכנסו לאתר ישיבה. כמובן שיום השיא אז היה בתשעה באב עצמו, אבל גם התוצאה הסופית של החודש כולו שברה שיאים.

להפתעתנו השיא מחודש אב כבר נשבר, ולא חשבנו שזה יקרה כל כך מהר ובפער גדול שכזה..


בסיכום הסופי של חודש תשרי מתברר, שבמהלך החודש נכנסו לאתר ישיבה 695,594 משתמשים שונים! 

כמעט שבע מאות אלף גולשים שונים שהשתמש באתר בעברית, בנוסף לעשרות אלפי גולשים שונים באתר באנגלית. הפצת תורה בהיקף חסר תקדים.


באופן טבעי, יום השיא בחודש האחרון היה ערב יום כיפור, עם86,114 משתמשים שונים ובמקום השני הושענא רבה, עם 60,597 משתמשים שונים.

גם הפעם בדקנו את המיקום הגיאוגרפי שממנו הגיעו הגולשים לאתר. כמובן שרוב רובם של הגולשים מישראל, אבל בהמשך הרשימה מופיעות עוד 164 מדינות שגלשו מהן באתר ישיבה, החל מארצות הברית, אנגליה, אוקראינה וצרפת - ועד לטורקמיניסטן, מלאווי, טרינידד וטובגו, מדינת איים בקריבים... 

בתקופה האחרונה הבאנו מבחר שידורים חיים מיוחדים – שידור חי ממשמר הרב קוק בהר הזיתים, שידורים חיים מאירועים בבית הרב קוק, האזכרות שנערכו לרנה שנרב הי"ד, דרשת שבת שובה של של הרה"ג זלמן מלמד, סליחות המוניות בכותל המערבי, ליל לימוד לאורך כל הלילה בהושענא רבה בישיבת הדרום, תפילת ההלל בכותל הדרומי ובמערת המכפלה במהלך חול המועד ועוד מבחר גדול של שיעורים, עבורכם ובשבילכם.

כל זה בנוסף לאלפי המנויים שמקבלים בכל יום הלכה יומית ומשתמשי קבוצות הווטסאפ - עשר הקבוצות של שאל את הרב בעברית ובאנגלית, קבוצת העדכונים, קבוצת החיזוקים וקבוצת זמני שבת וחג.

אנו מודים לקב"ה על הזכות ליטול חלק בהפצת תורה בסדר גודל יוצא דופן שכזה, ומודים גם לכם על הבחירה בנו. נשמח להמשיך להשתפר עבורכם ועבור התורה, כי בשביל זה יש אינטרנט!

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il