מפיצים תורה בקליק

אנחנו חייבים אתכם איתנו! בעזרתכם נצליח להוסיף תורה בארץ ובעולם כולו, לכל יהודי שמבקש!

2 דק' קריאה

חברים יקרים!

יש לנו הזדמנות יוצאת דופן, ואנו צריכים אתכם אתנו.

 אתר ישיבה הינו האתר המוביל ללימוד תורה כבר למעלה מעשרים שנה. אתר ישיבה עושה הכל כדי לתת יהדות לכל יהודי בכל במקום ובכל זמן.

 

כל השנה אנחנו פועלים למענכם מסביב לשעון. היום אנחנו צריכים אתכם כדי להצליח להגיע ליעד של 200,000 ₪.

כולכם מכירים מקרוב ויודעים כמה השקעה יש באתר ישיבה על מנת להפיץ תורה בעם ישראל! אולפן סטודיו, מצלמות חדשות, מסך ירוק ותאורה מקצועית. בעזרת התרומה שלכם נאפשר לצוות הניו מדיה ליצור תוכן איכותי ורלוונטי, להכניס עוד שיעורים ולהמשיך לתת לכם מענה לשאלות כל העת.

 

הצטרפו כעת והפיצו תורה בקליק

עם התפשטות נגיף הקורונה ותחילת ההגבלות בעקבותיו, הצבנו לעצמנו מטרה שלא להשאיר אף יהודי לבד בבית בלי תוכן תורני, איכותי זמין, ונגיש והתחלנו לפעול במרץ תוך הקצאת משאבים רבים והוצאות נרחבות על מנת ליצור לוח שידורים חיים של שיעורי תורה לעם ישראל.

מבין התגובות הנלהבות שהגיעו אלינו:

"חשוב לחזק אתכם בימים האלו שאתם ממלאים תפקיד חשוב בבית המדרש האינטרנטי הענקי. חילכם לאורייתא"

"למדנו כעת את הדף היומי באתר, מאד ברור גם בהיגוי וגם בתוכן, בכלל אני אוהבת לקרא באתר הזה, דינים, מנהגים, הלכות וכו'. כל הכבוד וחג שמח, עלו והצליחו!"

"זהו. נגמר לי החל"ת. תודה עמוקה על פעילותכם הרבה. זאת סייעה בידי להיות מיושבי בית המדרש אשריכם!!!"

בתקופת הקורונה מספר המשתמשים החודשיים זינק בכ–150,000 גולשים נוספים והגענו למספר שיא של 740,000 גולשים שונים! השקענו משאבים רבים וזה הזמן למלא את המצברים. האתגר הכלכלי לא פוסח גם עלינו ואנו מתמודדים עם הדרישה להגביר את הפצת התורה מצד אחד, ומנגד עם הצורך לבצע קיצוצים כואבים. מכאן נצא בקריאה לכל מי שיכול לסייע ולתת כתף – הדבר נצרך מאוד ויאפשר לנו לחזק ולהגביר את זכויותיו של עם ישראל ולהוסיף בלימוד התורה בעולם כולו.

התרומות מוכרות לצורך מס לפי סעיף 46 וניתן לתרום מכספי מעשר כספים.

 

תרמו עכשיו!
לתרומה באמצעות PayBox לחצו כאן.


חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il