ההגרלה הגדולה של אתר ישיבה

רוצים לזכות בלילה בצימר כלניות הגליל? אוהל משפחתי? סט פניני הלכה? מנוי למגזין "אותיות וילדים" / "פנימה"? בואו ותרמו לקמפיין ההתרמה השנתי שלנו והכנסו להגרלה על מגוון פרסים יקרי ערך

2 דק' קריאה
אתר ישיבה

אתר ישיבה מבית קרית הישיבה בית אל הוא הישיבה הגדולה בעולם - מאות אלפי גולשים בבית המדרש, שאל את הרב, לוח השנה, מבחנים בכל חלקי התורה ואנציקלופדיה תורנית (ויקישיבה).

בבית המדרש של אתר ישיבה עשרות אלפי מאמרים של מאות רבנים, ב"שאל את הרב" מעל 100,000 שאלות, חלקן פתוחות לכלל הציבור וחלקן שאלות פרטיות. בלוח השנה זמני היום ההלכתיים, פרשת שבוע וחגים ב-400 מקומות ברחבי העולם.

מטרת האתר הינה להפיץ תורה בעם ישראל ולהוות שופר לדבר ה' בארץ ובעולם כולו, והאתר אינו מופעל למטרות רווח. ראש הישיבה, הרב הגאון זלמן ברוך מלמד שליט"א, הינו הרוח החיה והעומד בראש מוסדות קרית הישיבה בית אל ואתר האינטרנט מאז הקמתו, לפני למעלה מ-20 שנה.

האתר לא מפסיק לשמור על מובילות טכנולוגית ותכנים עדכניים, בעזרת צוות של כ-15 עובדים. מדי יום עמלים מתכנתים, מעצבים ואנשי תוכן על שיפור האתר והפקת תכנים חדשים. 

לאתר יש סעיף 46 למס הכנסה, וניתן לתרום להפצת התורה באתר ממעשר כספים.

בתרומתכם הינכם שותפים בהפצת התורה בעולם כולו!


תרמו לאתר ישיבה וכנסו להגרלה השנתית

המתן לטעינת נגן הוידיאו

תרמו לאתר ישיבה וכנסו להגרלה השנתית


מה עושים עם התרומה שלי?

התרומה שלכם תשמש לאחזקת האתר, המגיעה לכדי עשרות אלפי ש"ח בכל חודש, וגם לשדרוג האתר כדי שימשיך להיות האתר המוביל ברשת בלימוד התורה.

למה תרומה לאתר באינטרנט?

האינטרנט הוא כלי התקשורת הטוב ביותר להגיע לקהלים רחבים עם כמות גדולה של תוכן תורני בגלל שהוא מאפשר לסדר אותו ולחפש בו, וכמו שהסיסמה שלנו אומרת: "בשביל זה יש אינטרנט". הכל היום-יומי הזה שאיתו כולנו משתמשים נועד בסופו של דבר לאפשר לנו להביא את הקדושה לעולם כולו בצורה מהירה, ברורה ונגישה. התרומה שלכם זו הדרך שלכם לקדש את הכלי הזה למטרה האמיתית שלו.


מה שונה אתר ישיבה מאתרי אינטרנט תורניים אחרים?
- תורת ארץ ישראל, תפיסה ציונית דתית לאומית בדרכו של מרן הרב קוק זצ"ל.

  • אתר ישיבה הוא אחד האתרים התורניים הגדולים ביותר והמושקעים ביותר הקיים היום. עשרות אלפי ש"ח מושקעים בכל חודש בתחזוקת האתר, על מנת להביא את אור התורה לכל בית.

  • סיוע לחזרה בתשובה מתוך תפיסת "לב אבות על בנים". הכוונה לתשובה שלמה, כוללת ואמיתית בכל חלקי האישיות בלי לפגוע בסובבים ובסביבה.


    תרמו לאתר ישיבה וכנסו להגרלה השנתית


 כל מי שכבר תורם לאתר בהו"ק יכול לפנות אלינו דרך צור קשר ולבקש כרטיס הגרלה בגין התרומה הקיימת
- תרומה של מעל 30 ש"ח בהו"ק מזכה בכרטיס
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il