מכתבה המרגש של חוזרת בתשובה

כבר עשרות שנים שאתר ישיבה מעסיק רבנים שמלווים חוזרים בתשובה. כמובן שבכל הנושא הזה יש הרבה מכתבים, שאלות ותשובות שלא מתפרסמות מטעמים מובנים, אבל הפעם לא יכולנו להתאפק והבאנו לכם טעימה ממכתב של חוזרת בתושבה לפני 15 שנים!

2 דק' קריאה
adult-background-beard
כבר עשרות שנים שאתר ישיבה מעסיק רבנים שמלווים חוזרים בתשובה. כמובן שבכל הנושא הזה יש הרבה מכתבים, שאלות ותשובות שלא מתפרסמות מטעמים מובנים, אבל הפעם לא יכולנו להתאפק והבאנו לכם טעימה ממכתב של חוזרת בתושבה לפני חמש עשרה שנים! (באישור הכותבת כמובן)
"אני כבר חמש-עשרה שנים בתשובה ב"ה" היא כותבת, "משתדלת לשמור את כל הדברים בהידור. מתחילת התשובה הצלחתי בדרכי לעשות מהפכה בתחום הלבוש הצנוע שמירת הכשרות התפילה לימוד תורה שבת וקיום מצוות. גם עבודה על המידות ב"ה, נס שקורה היום לבעלי תשובה רבים - וזה לא מובן מאליו - נס של ממש".
אבל לא הכל וורוד בתהליך המורכב הזה של החזרה בתשובה: "רק משהו אחד במשך השנים לא הצלחתי.. לא הצלחתי לראות טוב את משמעות הנישואין ביהדות.. את היופי שבתפקיד האשה וכו'.. כל כך הייתי אנטי עד שהיה לי קשה להתארח במשפחות לא יכולתי לראות בעין טובה, היה לי קשה לחנך ילדות (למדתי הוראה) וודאי היה לי קשה בשידוכים. הרגשתי שאני לא מצליחה לעבוד את השם עד הסוף כי השקפת עולמי בעניין כה חיוני עקומה לחלוטין. וכמה תורה שלמדתי הרגשתי לב של אבן".
בהמשך היא כותבת: "בשנה החולפת בעקבות מסע התבוננות שעברתי, זכיתי להבין ולשוב על חטאות נעורי והרגשתי שקרה לי נס ממש!! חומת ברזל נפלה לי.. אני מרגישה שקיבלתי לב חדש לגמרי, ואני רואה את העולם לגמרי במבט אחר כאילו הפכתי לאדם חדש :) פתאום מה שנראה לי שנים שחור נראה לי יפה ומדהים!! מה שהיה נראה לי כסיוט נראה לי חלום!! הלוואי שאזכה שיהפך למציאות ואזכה בקרוב לבנות בית נאמן בישראל"
"אגב מאז שהתחרטתי על אותו מעשה גם מצבי הכלכלי השתפר לגמרי ב"ה, ואני זוכה ב"ה לפרנסה בכבוד. גם הקפידה שהרגשתי השנה לבעל הקודם נמוגה לי.. ואני מנסה לצעוד לדרך חדשה.. בעזרת השם". הוסיפה בסוף דבריה. 
הרב יצחק גרינבלט, אחראי על הסיוע בתהליך ההתחזקות והקשר האישי באתר ישיבה, הרב כבר מלווה וליווה כבר עשרות עשרות של חוזרים בתשובה!

גם לכם יש שאלה לרבנים?

היכנסו עכשיו לטופס שאל את הרב

או

שאלו בקבוצות הוואטצאפ שלנו

חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il