שאל את הרב
  • הלכה
  • חלקי התפילה
  • תפילות והוספות מיוחדות
קטגוריה משנית
undefined
שאלה
ברכתי את ברכת הלבנה בחוץ ואז נזכרתי שלא ראיתי את הלבנה ויצא שרק באמצע הפסוקים שאחרי הברכה הסתכלתי. האם זה מעכב (האם קידוש לבנה זו בכלל ברכת הראיה) או שאומרים כל שראוי לבילה אין בילה מעכבת בו? ומה הדין אם זה קורה כשאני בבית ואחרי הברכה אני יוצא החוצה להסתכל, בדיעבד יצאתי? האם צריך לברך שוב פעם?
תשובה
צריך לראות את הלבנה לפני הברכה ולכן עליך לברך שוב.
לחץ כאן לשליחת שאלה בהמשך לשאלה זו
שאלות פופולריות
שאלות פופולריות
שאלות חדשות
שאלות חדשות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il