ישיבהבשביל זה יש אינטרנט שאל את הרב
שאל את הרב
- הלכה
- חלקי התפילה
- תפילות והוספות מיוחדות
שאלה
ברכתי את ברכת הלבנה בחוץ ואז נזכרתי שלא ראיתי את הלבנה ויצא שרק באמצע הפסוקים שאחרי הברכה הסתכלתי. האם זה מעכב (האם קידוש לבנה זו בכלל ברכת הראיה) או שאומרים כל שראוי לבילה אין בילה מעכבת בו? ומה הדין אם זה קורה כשאני בבית ואחרי הברכה אני יוצא החוצה להסתכל, בדיעבד יצאתי? האם צריך לברך שוב פעם?
תשובה
צריך לראות את הלבנה לפני הברכה ולכן עליך לברך שוב.
שאלות באתר ישיבה
ניווט מהיר





















