ישיבה - בשביל זה יש אינטרנט

מכירת מוצר מקולקל | שאלות ותשובות | אתר ישיבה

Bookmark and Share RSS לנושא זה Rss אפשרויות חיפוש
שלום אורח, ( התחבר / הרשם )


י"ח מרחשון תשע"ד

מכירת מוצר מקולקל


הרב יאיר וסרטיל

שאלה:
המוכר רצה את המוצר בחזרה אבל לא הסכים לשלם עבור המשלוח והחברה שמגנה על הקונה בעת רכישה באינטרנט(פייפאל) החליטה שהכסף יחזור אליי

השאלה נשאלה בהמשך לשאלה "מכירת אבזרי מוצר מקולקל"

תשובה:
בהסכם המשתמש (חוזה) של חברת פייפאל נכתב:
"אם תזכה בתביעה לגבי פריט שיוחלט כי הוא שונה משמעותית מהתיאור, ייתכן שתידרש להחזיר את הפריט למוכר ולשלם את דמי המשלוח עבור ההחזרה".
ושוב נכתב: "PayPal בדרך כלל תדרוש מהקונה לשלוח את הפריט שהקונה הגדיר כ-SNAD ('שונה משמעותית מהתיאור') חזרה למוכר (על חשבון הקונה), ו-PayPal בדרך כלל תדרוש מהמוכר לקבל את הפריט חזרה ולהחזיר לקונה את מחיר הקנייה המלא וכן את עלויות המשלוח המקוריות".
מכיוון שהעיסקה נערכה לפי כללים אלו חלה עליך חובת ההשבה והתשלום עבור המשלוח חזרה, אלא אם חברת "פייפאל" הכריעה באופן שונה. ודאי שאין לך רשות למכור לאדם אחר.

בברכה,

שאלה אישית אחת נשאלה בהמשך לשאלה זו.


ברצוני לשאול שאלה בהמשך לתשובה זו





את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il