ישיבה - בשביל זה יש אינטרנט

שיעור כללי

אינו מתכוון בכלאיים

האם מותר ללבוש בגד שעטנז שלא לשם הנאה מהבגד? יש בדין זה מחלוקת וקושיות וסתירות, את כולן ניתן להסביר ביסוד אחד מבריק, אבל הוא אליבא דאביי ואנו פוסקים כרבאץ לכן אנו נדרשים לבאר מהו בעצם דין אינו מתכוון, ומתוך כך מתיישב הכל.
הרב חיים כץכ"ח אדר א תשע"ט
15
מוקדש לרפואת
שירה בת מיכל מסודי
לחץ להקדשת שיעור זה
עוד בנושא יבמות

את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il